Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Simone van Klaveren - 10 juli 2011 19:43

Omg. Imorgon är bebbarna redan 4 veckor! Tiden går så otroligt snabbt...


Har upptäckt att Cherry inte är en kille, utan en tjej! Alltså är dom 2 viltgråa, som även är störst, tjejer. Och chinchillan är en kille :) Litchi, som också va chinchilla, va också en kille..

Saknar Litchi.. det är just nu exakt en vecka sen han dog.. Och jag saknar honom otroligt mycket :(


Kiwi ska antagligen till veterinären på tisdag, om 2 dagar alltså, eftersom det verkar som att något är fel på honom. Han andas väldigt fort, hela tiden. Dessutom är han ofta själv, istället för med sina systrar. Han känns mager också, men går dock upp runt 10 gram om dagen. Just nu väger Kiwi runt 185 gram :)


Imorgon ska jag väga allihopa. Jag vet själv hur svårt det var att ta reda på normalvikt (hittade ingenting alls), så jag kan ju skriva om mina iaf :) Dock kan det vara väldigt olika, eftersom Peach väger mer än dubbelt så mycket som Kiwi :)


Har även bestämt att min syster ska få Peach, och jag behåller Cherry och Kiwi!


Just ja, har fått en kanin till, Freya. Hon är ett riktigt monster! Hon bits, klösas och försöker hoppa iväg hela tiden xD Hon är 16 veckor nu, en tonåring ;)


Bild på fina Kiwi, 20 dygn.    :)

Presentation


Kaninbebisar!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards